Facebook Pixel
Loading...
  • Hoe wordt mijn bestelling verpakt?

    We verpakken uw bestelling altijd met de grootste zorg. De verpakking bestaat bij postpaketten uit dozen. Bij transport worden de planten en bomen los bij elkaar gezet in de wagen. 
    Lees verder

  • Hoe weet ik welke plant ik in handen heb?

    We doen één etiket per plantsoort bij de plant. Wanneer u meerdere van dezelfde plant heeft besteld, kunt u hieraan herkennen welke planten dit zijn.
    Lees verder

  • Wat is de levertijd van mijn bestelling?

    Uw order leveren wij binnen 5-10 werkdagen. We doen altijd ons uiterste best uw bestelling eerder klaar te hebben en te leveren. 
    Lees verder

  • Kan ik mijn bezorgdag bepalen?

    De exacte bezorgdag is afhankelijk van de routes die we rijden. U kunt in het opmerkingen veld van uw bestelling aangeven welke bezorgdag(en) uw voorkeur heeft. We kunnen niets garanderen, maar we doen ons best rekening te houden met uw wensen. U hoeft ec...
    Lees verder

  • Moet ik thuis zijn als mijn bestelling wordt bezorgd?

    Gaat uw bestelling via de post, dan krijgt u een track&trace code. PostNL biedt uw pakket twee dagen aan op het afleveradres en bij de buren. Vanaf de derde dag kunt u het pakket zelf afhalen bij het postkantoor. Gaat uw bestelling via transport, dan ...
    Lees verder

  • Hoe weet ik op welke dag mijn geplaatste bestelling bezorgd wordt?

    Zodra de leverdag bekend is, krijgt u een e-mailbericht met de dag en een tijdsvak. Dit is uiterlijk een dag van tevoren. We doen ons best u eerder te berichten. Als uw bestelling via PostNL wordt geleverd, ontvangt u een e-mail met een Track&Trace co...
    Lees verder

  • Hoe vervoeren jullie de planten en waar wordt het neergezet?

    Postpakket: uw bestelling wordt zorgvuldig verpakt met stro in één of meerdere postpakketten en wordt bezorgd door PostNL. Transport: u kunt aangeven waar uw bestelling neergezet moet worden, maar het moet wel een plek zijn waar de bus met aanhanger kan k...
    Lees verder

  • De betaling van mijn bestelling is niet gelukt, wat nu?

    Heeft u per e-mail wel een bevestiging gekregen? Dan kunt u het factuurbedrag ook per bank overmaken. De betaling kan naar NL13 RABO 0143 5091 87, t.n.v. Tuinplant.nl. Vermeld ook uw bestelnummer, zodat we uw bestelling makkelijk kunnen traceren. U ontvan...
    Lees verder

  • Ik wil nog iets bijbestellen, hoe doe ik dat?

    Als u binnen 1 werkdag na uw eerste bestelling, een bijbestelling plaatst, hoeft u geen extra verzendkosten te betalen. U plaatst via onze website een nieuwe bestelling. Kies voor afhalen in Uddel en vermeld altijd in het opmerkingenveld dat het om een bi...
    Lees verder

  • Kan de BTW verlegd worden?

    Bestelt u als bedrijf vanuit een EU-land, dan kunnen we de BTW verleggen. Neem daarvooor contact op met administratie@tuinplant.nl en vermeld uw BTW-nummer. U ontvangt dan een zakelijke factuur. 
    Lees verder

  • In welke maat wordt mijn plant geleverd?

    De hoogte van de plant vindt u links in de tabel. Dit is de hoogte van de plant in centimeters. In het geval van bomen en planten op stam, leibomen en dakbomen, is het de lengte van de stam in centimeters. Daarboven op komt dan nog de bol, de dakvorm of h...
    Lees verder

  • Hoeveel moet ik planten per m2?

    In de maattabel bij elke plant of boom staat ons advies hoeveel u per vierkante meter moet planten. U ziet dat onder Per m2. Mogelijk is dit niet zichtbaar op uw mobiel, draai uw telefoon dan een kwartslag, zodat u het alsnog kunt lezen. 
    Lees verder